نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کج را و اسمکداون و آدرس wwers.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رندی اورتن در اول آوریل 1980 در نشویل، تنسی به دنیا آمد. فرزند الاینی (Elaine) و کابوی باب اورتن (Cowboy Bob orton). اورتن دو برادر و خواهر کوچکتر به نام بکی (Becky) و ناتان (Nathan) دارد. رندی را به خاطر تجربه سختی های زندگی، به عنوان یک کشتی کچ کار حرفه ای می شناسند که در بسیاری از مسابقات سنگین با کشتی کچ کاران افسانه ایی و پر طرفدار، با تحمل ضربات سنگین آنان و وارد کردن ضربه های سنگین به آن ها مهارت بالایی دارد به نوعی آنها تا حدی بالایی از رندی حساب می برند و احترام می گذارند.

پدر و مادر رندی سعی کردند که وی را متقاعد کنند که از این تجارت یعنی کشتی دور بماند. آنها به او هشدار دادند که زندگی در رینگ به معنی زندگی در جاده ایی به دور از خانواده است.اورتن از دبیرستان مرکزی هازلوود (Hazelwood Central High School) ثبت نام کرد. او در آن زمان یک کشتی گیر آماتور بود. بعد از فارق التحصیل شدن از هازلوود در سال 1998، اورتن یک افسر نیروهای دریایی آمریکا بود. آنجا به او یک برگهٔ اتهام به آشوب گری، یک سال بعد از رفتن به AWOL داده شد. او در دو موقعیّت جداگانه از دستور فرماندهٔ بالاتر خود سرپیچی کرد. اورتن با یونیفورم نظامی کددار ارتش آمریکا برای 28 روز فرار کرد و در طی یک دادگاه نظامی مخصوص محکوم شد.

مسیر کشتی حرفه ای

آموزش

قبل از اینکه رندی پا به کمپانی دبلیو دبلیو ای بگذارد و در رقابت های اصلی شرکت داشته باشد، به مدت یک ماه در انجمن کشتی مید-میزوری-مرکز مشاوره کشتی ایلینویز جنوبی در سن لوئیز، شعبه ایی از باشگاه تاریخی سن لوئیز با سرپرستی و مربیگری سم ماچینیک (Sam Muchnick) در آن باشگاه، توسط سم و پدرش آموزش دید و تمرین کرد.




ادامه مطلب
[ یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:, ] [ 11:2 ] [ دانیال کاظمی ]

سینا كار خود را در دسته ی UPW كه یكی از زیر شاخه های wwf است و ماله اقای ریك باسمن هست , شروع كرد .
در UPW نام خود را Prototype قرار داد .
در 27 اوریل سال 2000 این Prototype توانست رغیب خود Smelly را در San Diego, CA شكست دهد و UPW title را ماله خود كند .
بعد از این اتفاق سینا یك قرارداد كوتاه مدت با wwf بست ولی در بهار سال 2001 از همین لیك به Ohio Valley Wrestling برای تمرین كردن و اماده شدن فرستاده شد.
در OVW سینا با Rico Costantino یك تیم را تشكیل داد.
در اول اكوست سال 2001 سینا با Costantino در تورنمنتی برای بدست اوردن OVW Tag Team titles شركت كردند و قهرمان شدند و صاحب این كمربند شدند.
یك نكته ی جالب : سینا با نام Prototype در 20 فوریه سال 2002 توانست Leviathan { باتیستا كنونی } را شكست دهد و قهرمان OVW title در شهر Jeffersonville, IN شود.
سینا در 27 جوءن سال 2002 به wwe امد و اسمك دان را كه در زمان با منیجری كرت انجل بود , برای ادامه ی كارش انتخاب كرد .
در 11 جولای سال 2002 سینا با اندرتیكر یار شد و توانست به همراه او كریس جریكو و كرت انجل را شكست دهد .
شب بعد در شهر Louisville سینا به همراه Kenny "The King" Bolin به OVW بركشت و Chris Kanyon را شكست داد .سینا در اولین PPV خود در wwe كه به نام Vengeance بود و در شهر Detroit, MI انجام شد توانست اولین Undisputed champion ان زمان یعنی كریس جریكو را شكست دهد . { سره كمربند نبود }
در 25 جولای سال 2002 در اسمك دان سینا توانست تست را مغلوب كند .
دو هفته بعد از این مسابقه در اسمك سینا با ادج و ری مستریو هم تیم شد و همراه هم توانستند كریس بنوا و ادی و كرت انجل را شكست دهند.
در 27 اكتبر سال 2002 در Sheffield, England سینا توانست وال وینیس را مغلوب كند .
در 16 جوانویه سال 2003 در اسمك دان سینا با Bull Buchanan یك تیم را تشكیل داد .
سینا توانست كریس بنوا را در 17 اوریل سال 2003 شكست دهد تا بتواند در Backlash بر سر كمربند قهرمانی WWE Champion مسابقه انجام دهد .
در Judgment Day سال 2003 سینا به همراه Chuck Palumbo و Johnny Stamboli توانستند برایان كندریك و رینو و كریس بنوا را مغلوب كنند .
در 17 جولای سال 2003 جان سینا توانست در Yokohama, Japan بیلی كان را شكست دهد
در Survivor Series سال 2003 سینا در غالب تیم انجل كه متشكل بود از { انجل , برادشاو , سینا , بنوا , هاردكور هالی } توانست بر تیم لزنر كه متشكل بود از { بروك لزنر , البرت , ناتهان جونز , مت موركان و بیك شو } غلبه كند .




ادامه مطلب
[ یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:, ] [ 1:8 ] [ دانیال کاظمی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1