نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کج را و اسمکداون و آدرس wwers.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مارک ویلیام کالاوی (به انگلیسی: Mark William Calaway) کشتی‌گیر حرفه‌ای آمریکایی است که با عنوان آندرتیکر (به انگلیسی: The Undertaker) به معنی مامور کفن ودفن) وارد رینگ می شود. وی هم اکنون در اسمکدان فعّال است.


آندرتیکر موفقیت‌های شایانی در کشتی کچ داشته است که از آنها می توان به چهار بار قهرمانی دبلیودبلیوای، سه بار قهرمانی سنگین وزن جهان و پیروزی در رویال رامبل 2007 اشاره کرد. شاید مهمترین رکورد کالاوی در رسلمنیا باشد؛ چراکه تا به امروز در 19 رسلمنیا حضور داشته و در تمامی آنها پیروز شده است. او همچنین به عنوان سفیر و از مهمترین پایه‌های دبلیودبلیوای شناخته شده است

او دوران حرفه‌ای خود را از سا

مارک ویلیام کالاوی (به انگلیسی: Mark William Calaway) کشتی‌گیر حرفه‌ای آمریکایی است که با عنوان آندرتیکر (به انگلیسی: The Undertaker) به معنی مامور کفن ودفن) وارد رینگ می شود. وی هم اکنون در اسمکدان فعّال است.


آندرتیکر موفقیت‌های شایانی در کشتی کچ داشته است که از آنها می توان به چهار بار قهرمانی دبلیودبلیوای، سه بار قهرمانی سنگین وزن جهان و پیروزی در رویال رامبل 2007 اشاره کرد. شاید مهمترین رکورد کالاوی در رسلمنیا باشد؛ چراکه تا به امروز در 19 رسلمنیا حضور داشته و در تمامی آنها پیروز شده است. او همچنین به عنوان سفیر و از مهمترین پایه‌های دبلیودبلیوای شناخته شده است

او دوران حرفه‌ای خود را از سال ۱۹۸۴ و در WCCW شروع کرد و چندین عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. سپس از سال ۱۹۹۰ به NWA پیوست. در همین بین NWA یا اتحادیه کشتی ملّی به WCW یا کشتی قهرمانی جهانی تبدیل گشت. کالاوی در WCW با نام مارک سنگدل به همراه دن اسپایوی یا با نام مستعار خطرناک (Dangerous) م تیم شده بود.، وی با اینکه در WCW، جانی ایس و برایان پیلمن را شکست داد؛ امّا در یک رقابت سخت از لکس لوگر شکست خورد. پس از این شکست، کمپانی WCW قرارداد با او را تمدید نکرد و همین موجب شد تا کالاوی با وینس مک ماهون در WWF قرارداد بسته و به WWF بپیوندید.
از سال 1990 تا 1994

کالاوی در WWF/E کار خود را با عنوان آندرتیکر در سوروایور سریس۱۹۹۰ آغاز کرد. پس از مدّتی، پاول برر ( Paul Bearer) را به عنوان مربّی همراه برگزید. پاول برر، جامی فلزی را با خود به همراه داشت که با آن آندرتیکر را مسخ می نمود و به او قدرت می بخشید. آندرتیکر در رستلمینیا جیمی اسنوکارا شکست داد. پس از چند مسابقهٔ دیگر، در سوروایور سریس 1991 علیه هالک هوگان (Hulk Hogan) مبارزه کرد و نخستین عنوان قهرمانی خود را از آن خود نود. البته هوگان پس از چند روز، در مبارزه ای سنگین او را شکست داد و کمربند قهرمانی را پس گرفت. آندر تیکر در رستلمینیا8، هم تیمی و متّحد خود جیک رابرتز (Snakes Robert) را شکست داد( سال 1992). او همچنین علیه برزکر brezekker مبارزه کرد و پیروز گشت. در سوروایور سریس 1992 نخستین مسابقهٔ تابوت ( Casket match) بین آندرتیکر و کامالا Kamala ( مبارز فوق سنگین وزن سیاه پوست که خود را شبیه آدمخوران آفریقایی آرایش می کرد) انجام شد که در آن مسابقه، آندرتیکر پیروز شد.

آندرتیکر در سال 1993 مسابقاتی طاقت فرسا علیه جاینت گونزالس ( بلند قامت‌ترین کشتی گیر کچ تا به امروز ) در رستلمینیا9 و سامراسلم 93 انجام داد و در هر دو نبرد پیروز شد. همچنین چند بار هم علیه یوکوزونا Yokozuna ( کشتی گیر فوق سنگین وزن که حدود 270 کیلوگرم وزن داشت ) مبارزه نمود.

 




ادامه مطلب
[ سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:, ] [ 23:49 ] [ دانیال کاظمی ]

 م رایج در کشتی کچ: باتیستا
-نام واقعی: David Bautista
-تاریخ تولد: 18 ژانویه ی 1969 مصادف با دی ماه 1348 شمسی.
-زادگاه: آرلینگتون ویرجینیا
-بزرگ شده در : واشنگتون دی سی
-قد:196 سانتی متر
-وزن:144 کیلوگرم
-آغاز ورود به عرصه ی کشتی: 1997
-مربی کشف کننده: Wild Samoan Afa
-القاب مختلف او در لیگهای مختلف: Kahn (WXW)
Leviathan (OVW)
Demon of the Deep (OVW)
Deacon Batista (WWE)
David Batista (WWE)
-حرکت پایانی: باتیستا بامب ملقب به دمون بامب
-دیگر فنون: Spinebuster
Spear




ادامه مطلب
[ سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:, ] [ 23:23 ] [ دانیال کاظمی ]



[ سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:, ] [ 16:13 ] [ دانیال کاظمی ]

 فنی ترین: شان مایکل, جف هاردی
خوش هیکل ترین: باتیستا
خشن ترین: گالی ، اندرتیکر
ترسناک ترین: بوگی من
خوش تیپ ترین: اندرتیکر 2008
زیبا ترین : میکی جیمز
جوان مرد ترین: برت هارت ، آندرتیکر ، باتیستا
نامرد ترین: وینس مک من،رندی اورتون ، ادج 
قدرتمند ترین: کین ، بیگشو، گرت کالی
خوش شانس ترین: ادج ، سینا
بهترین فینیشر: لست راید,f 5,تومبستون
بی غیرت ترین: ادج
سگ جون ترین: شلتون بنجامین  
کامل ترین: تریپل اچ, اندرتیکر
شجاع ترین: کین
زیبا ترین اهنگ ورودی: آندرتیکر ، تراپل اچ ، استون کلد 
اسطوره ها:هوگان،استون کلد،راک،شان مایکل، تریپل اچ،اندرتیکر
در کل بهترین: آندرتیکر ، آندرتیکر ، آندرتیکر



[ سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:, ] [ 16:7 ] [ دانیال کاظمی ]

 نام : Paul Michael Levesque 
تاریخ تولد : July,27,1969
تریپل اچ یکی از بزرگ ترین و پر سابقه ترین کج کارهای
تاریخ کشتی کج هست. وی در سال 1995 وارد دنیای کشتی کج شد. تریپل اچ با وزن 260 پوند و 190 سانت قد یکی از غول پیکر ترین کج کارهای تاریخ کشتی کج بوده تریپل اچ بعد از ورودش با حرکت پایانی خودش پدیگری تونسته حریفان خودش رو پشت سر بذاره تریپل اچ تونسته قهرمانی کمربندهایWorld , Intercontinental , World heavyweight , wwe , European , Tag Team رو کسب کنه وی همچنین در سال 1997 در حضور بزرگانی همچون استون کلد و آندرتیکر تونست کینگ آف د رینگ رو فتح کنه او تونسته یکبار در سال2002 قهرمان رویال رامبل بشه تریپل اچ از قدیم با یکی از بزرگ ترین کج کارهای تاریخ یعنی شان مایکلز دوست 




ادامه مطلب
[ سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:, ] [ 16:1 ] [ دانیال کاظمی ]

رندی اورتن در اول آوریل 1980 در نشویل، تنسی به دنیا آمد. فرزند الاینی (Elaine) و کابوی باب اورتن (Cowboy Bob orton). اورتن دو برادر و خواهر کوچکتر به نام بکی (Becky) و ناتان (Nathan) دارد. رندی را به خاطر تجربه سختی های زندگی، به عنوان یک کشتی کچ کار حرفه ای می شناسند که در بسیاری از مسابقات سنگین با کشتی کچ کاران افسانه ایی و پر طرفدار، با تحمل ضربات سنگین آنان و وارد کردن ضربه های سنگین به آن ها مهارت بالایی دارد به نوعی آنها تا حدی بالایی از رندی حساب می برند و احترام می گذارند.

پدر و مادر رندی سعی کردند که وی را متقاعد کنند که از این تجارت یعنی کشتی دور بماند. آنها به او هشدار دادند که زندگی در رینگ به معنی زندگی در جاده ایی به دور از خانواده است.اورتن از دبیرستان مرکزی هازلوود (Hazelwood Central High School) ثبت نام کرد. او در آن زمان یک کشتی گیر آماتور بود. بعد از فارق التحصیل شدن از هازلوود در سال 1998، اورتن یک افسر نیروهای دریایی آمریکا بود. آنجا به او یک برگهٔ اتهام به آشوب گری، یک سال بعد از رفتن به AWOL داده شد. او در دو موقعیّت جداگانه از دستور فرماندهٔ بالاتر خود سرپیچی کرد. اورتن با یونیفورم نظامی کددار ارتش آمریکا برای 28 روز فرار کرد و در طی یک دادگاه نظامی مخصوص محکوم شد.

مسیر کشتی حرفه ای

آموزش

قبل از اینکه رندی پا به کمپانی دبلیو دبلیو ای بگذارد و در رقابت های اصلی شرکت داشته باشد، به مدت یک ماه در انجمن کشتی مید-میزوری-مرکز مشاوره کشتی ایلینویز جنوبی در سن لوئیز، شعبه ایی از باشگاه تاریخی سن لوئیز با سرپرستی و مربیگری سم ماچینیک (Sam Muchnick) در آن باشگاه، توسط سم و پدرش آموزش دید و تمرین کرد.




ادامه مطلب
[ یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:, ] [ 11:2 ] [ دانیال کاظمی ]

سینا كار خود را در دسته ی UPW كه یكی از زیر شاخه های wwf است و ماله اقای ریك باسمن هست , شروع كرد .
در UPW نام خود را Prototype قرار داد .
در 27 اوریل سال 2000 این Prototype توانست رغیب خود Smelly را در San Diego, CA شكست دهد و UPW title را ماله خود كند .
بعد از این اتفاق سینا یك قرارداد كوتاه مدت با wwf بست ولی در بهار سال 2001 از همین لیك به Ohio Valley Wrestling برای تمرین كردن و اماده شدن فرستاده شد.
در OVW سینا با Rico Costantino یك تیم را تشكیل داد.
در اول اكوست سال 2001 سینا با Costantino در تورنمنتی برای بدست اوردن OVW Tag Team titles شركت كردند و قهرمان شدند و صاحب این كمربند شدند.
یك نكته ی جالب : سینا با نام Prototype در 20 فوریه سال 2002 توانست Leviathan { باتیستا كنونی } را شكست دهد و قهرمان OVW title در شهر Jeffersonville, IN شود.
سینا در 27 جوءن سال 2002 به wwe امد و اسمك دان را كه در زمان با منیجری كرت انجل بود , برای ادامه ی كارش انتخاب كرد .
در 11 جولای سال 2002 سینا با اندرتیكر یار شد و توانست به همراه او كریس جریكو و كرت انجل را شكست دهد .
شب بعد در شهر Louisville سینا به همراه Kenny "The King" Bolin به OVW بركشت و Chris Kanyon را شكست داد .سینا در اولین PPV خود در wwe كه به نام Vengeance بود و در شهر Detroit, MI انجام شد توانست اولین Undisputed champion ان زمان یعنی كریس جریكو را شكست دهد . { سره كمربند نبود }
در 25 جولای سال 2002 در اسمك دان سینا توانست تست را مغلوب كند .
دو هفته بعد از این مسابقه در اسمك سینا با ادج و ری مستریو هم تیم شد و همراه هم توانستند كریس بنوا و ادی و كرت انجل را شكست دهند.
در 27 اكتبر سال 2002 در Sheffield, England سینا توانست وال وینیس را مغلوب كند .
در 16 جوانویه سال 2003 در اسمك دان سینا با Bull Buchanan یك تیم را تشكیل داد .
سینا توانست كریس بنوا را در 17 اوریل سال 2003 شكست دهد تا بتواند در Backlash بر سر كمربند قهرمانی WWE Champion مسابقه انجام دهد .
در Judgment Day سال 2003 سینا به همراه Chuck Palumbo و Johnny Stamboli توانستند برایان كندریك و رینو و كریس بنوا را مغلوب كنند .
در 17 جولای سال 2003 جان سینا توانست در Yokohama, Japan بیلی كان را شكست دهد
در Survivor Series سال 2003 سینا در غالب تیم انجل كه متشكل بود از { انجل , برادشاو , سینا , بنوا , هاردكور هالی } توانست بر تیم لزنر كه متشكل بود از { بروك لزنر , البرت , ناتهان جونز , مت موركان و بیك شو } غلبه كند .




ادامه مطلب
[ یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:, ] [ 1:8 ] [ دانیال کاظمی ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 9578
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1